Zasady rejestracji, zmian w rejestrze i wykreślenia z rejestru żłobka prowadzonego przez osobę fizyczną, osobę prawną i jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej

Wymagane dokumenty

v  W celu rejestracji żłobka dziecięcego należy złożyć wypełniony wniosek o wpis do Rejestru, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej Procedury wraz z załącznikami w Urzędzie Miejskim w Głogowie Młp.

v  Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty, wskazane w  art. 28, ust.1 ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U.  Nr 45 poz. 235), których wzór stanowią załączniki:

 

  • w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej wyciąg z rejestru publicznego potwierdzający status podmiotu;
  • oświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON i identyfikacji podatkowej   NIP (załącznik);
  • oświadczenie o spełnieniu warunków lokalowych (załącznik);
  • w przypadku osoby fizycznej oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (załącznik);

v  Wnioskodawca jest zobowiązany przedstawienia do wglądu zgodnie z art. 28, ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U.
z 2011 r. Nr 45, poz. 235):

  • dokumentu stwierdzającego tytuł prawny do lokalu, w którym ma być prowadzona opieka;
  • w przypadku osoby fizycznej dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość;

 

v  Zgodnie z art. 28 ust.3 ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. Nr 45, poz. 235) wnioskodawca wraz z wnioskiem przedstawia do wglądu dowód dokonania opłaty za wpis do rejestru lub składa jego kopię;

v  Przed dokonaniem wpisu do Rejestru osoba upoważniona przez Burmistrza dokonuje wizytacji lokalu przeznaczonego na prowadzenie działalności w celu ustalenia czy zapewnione są w nim bezpieczne i higieniczne warunki wychowania i opieki nad dziećmi;

v  Po spełnieniu warunków wymaganych do utworzenia i prowadzenia żłobka/klubu dziecięcego  Burmistrz wydaje zaświadczenie o wpisie do Rejestru;

v  W przypadku nie spełnienia warunków wymaganych do utworzenia i prowadzenia żłobka/klubu dziecięcego Burmistrz odmawia wpisu do Rejestru.

Miejsce złożenia dokumentów

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół

w Głogowie Młp.

ul. Rynek 58

36-060 Głogów Młp;

tel.   17 8517889

Opłaty

Zgodnie z uchwałą nr VIII/67/2011 Rady Miejskiej Głogowa Małopolskiego z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych.

Termin i sposób załatwienia

Urząd dokonuje wpisu do ewidencji w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2011 r. Nr 45, poz. 235)

Tryb odwoławczy

Przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Rzeszowie 35-068 Rzeszów, ul Grunwaldzka 15 w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 lutego 2012 10:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Wajda
Ilość wyświetleń: 1482
21 lutego 2012 10:33 (Katarzyna Wajda) - Dodanie załącznika.
21 lutego 2012 10:33 (Katarzyna Wajda) - Dodanie załącznika.
21 lutego 2012 10:32 (Katarzyna Wajda) - Dodanie załącznika.